12 Nisan 2015 Pazar

Seri Üretim Keçe Mutfak İsimlikleri 2

Daha önce söylemiştim bu keçe çalışmalarından daha var diye..
Sanırım bundan sonra bir süre daha keçeye el sürmeyiz Sevimciğimle:):)
Kendileri örgüye sardı bu aralar. Ben de kanaviçeye devam edeceğim sanırım..
Bakın bakalım beğenecek misiniz seri üretim keçe mutfak isimliklerinin 2. serisini:):)

Bu arada çekiliş için bugün son gün.. Kaçırmayın derim mutluluk dolu kutuyu:)


Abimin eşi için

                                                 Her şeyi başlatan bu oldu:):)









Bu da kuzumun eskilerden bir resmi. Burada bulunsun istedim. Babaanneye her gidişinde anneden bir parça götürürdü bir ara. O gün de namaz başörtümü almış çıkarmamış bebeğim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma