13 Nisan 2015 Pazartesi

Doğum Günü Blogu Çekiliş Sonucu

Merhabalar efendim. Sabah kalkar kalkmaz ilk işim söz verdiğim gibi çekilişimi gerçekleştirmek oldu.. Önce izin verirseniz blogumun doğum gününü şöyle bir kutlayayım sonra hemen sonucu yayınlayayım:)




Gelelim çekilişimin sonucuna..


Çekiliş yap sitesinden yaptım çekilişi. Belirtilen adreslerden çekiliş listesini görebilirsiniz. Aynı listeyle 2 çekiliş yapılamıyormuş. O yüzden 2. çekilişe yedek diye bir isim ekledim. Çekilişimiz tamamen adil bir şekilde oldu.
Vee kazananlar.... Bana hemen ulaşılarsa sevinirim. 


Katılan herkese çok teşekkür ederim. İnşallah seneye yine buluşuruz.

12 yorum:

  1. kazandımmmm oleyyyyy sonundaa=) beraber kutlayalımmmm bende dilek tutup söndürdüm mumları=)))
    29nda benimde doğum günüm cok güzel bir hediye oldu çokkk tesekkürler=))
    mailim yesimcayiroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. aaa canım inanamıyoruum ben kazanmışım :)) çok teşekkürler :) ve mutlu mutlu yılları olsun blogunun :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun doğum günü hediyen canım: )

    YanıtlaSil
  4. Mehaba, sizi ve cici blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim canım.

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Canım mail attım umarım ulaşmıştır. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. kargom geldi güzel bir post yaptım bakabilirsiniz tekrar çokkk teşekkürler gerçekten bi kutu mutluluk göndermişsiniz=))
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Ownn! Happy Birthday !!!
    Lovely Blog. I Follow you! Follow back please!
    Pink Freeze Blog

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun herkeseeee :)

    YanıtlaSil
  9. Ooo doğum gününü kaçırmışım ama iyi dileklerimi iletmek için geç kalmış sayılmam umarım; nice güzel yayınlara, yıllara inşallah . Güzelim çekilişi de kaçırmış olsam da kazanan arkadaşımızı tebrik ederim. Nice güzel paylaşımlara. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için tesekkur ederim.kimbilir bir başka cekiliste görüşürüz: )

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma