29 Mart 2015 Pazar

Seri Üretim Keçe Mutfak İsimlikleri

Seri üretim demem boşuna değil elbette. Şimdiye kadar 9 tane yaptık bunlardan sevgili komşumla.. Belki bir 5 tane de yolda geliyor. Bakalım beğenecek misiniz?



 Her şey sevgili komşum Sevim'in mutfağına keçe isimlik yapmasıyla başladı. Sonra görüp beğenenler olunca onlara da yapalım derken bir anda kendimizi keçeler diyarının içinde buluverdik. Hepsini elimizde ve etrafımızda 3 çocuk koşturup dururken kesip yapıştırdığımız  için acemice ve kusurları oldu. Sonuçta biz el emeği bir şeyler hediye etmenin ve alanlar da böyle özel bir hediye almanın tadına vardık mı, vardık.. Gerisi boş diyorum ve elimde olanların fotoğraflarını paylaşıyorum. Diğerlerini de diğer yayınlarda inşallah:):)



bu benim zaten:):)



4 yorum:

  1. Güneşçiğim çok güzel olmuş valla,ellerinize sağlık,seninkini daha da beğendim,tutacakların da çok güzel ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hocam. Sizin kadar hizli ve becerikli olamasam da elimden geldigince üretmeye çalışıyorum.

      Sil
  2. Becerikli blogları severek takip ediyorum. Sitenize katıldım ve takipçiniz oldum. Ben de sizi beklerim... Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz keşke cekilise katilsaniz

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma