15 Mart 2015 Pazar

Instagramdan Kareler 2

Instagram paylaşımlarım bayağı birikmişti. Burada da olsun dediklerimle sizi başbaşa bırakıyorum...

Bunlar yeni aldığım (Persepolis hariç) ve okuduğum kitaplarım. Bacak Arasından Türkiye' yi özellikle tavsiye ediyorum. Çarpıcı, üzücü, şaşırtıcı ve ne yazık ki kahredici gerçekleri yüzümüze vuran bir kitap... Diğerleri zaten eskimeyen klasikler..













Bunlar el emeği ürünler...
 Çekiliş arkadaşım Mavinin Güncesi'nin oğluna yaptığım keçe kravat..

 Kızıma daha hiç ortalarda yokken ördüğüm hırka. Lila renginde, üst resimde farklı çıkmış.
Bu da maharetli komşum Sevim ile yaptığımız mutfak süsümümz. Daha çoook var bunlardan onları da koyacağım buraya..



Bunlar da kızımla ilgili paylaşımlarım.. Bu arda kızım 28 Şubatta 3 yaşını doldurdu. Doğum günü yapmayacağım demiştim ama galiba yapmış oldum:) Orası karışık biraz..



Sivas yollarında..

Sivas demişken memlekette yeyip içtiğimden  sadece 2 resim var..

 Annemden başkası yapsa hayatta yemeyeceğim mumbar...
Sevgili gelinimizin yeni evinde ilk kahvelerimiz.. Bir kız kardeşim yok ama bana o kadar yakındır kendisi... Bunu okuyorsan sevgilerimi iletiyorum sana:)

 Bu da eşimden sevgililer günü hediyesi.. Tabii ki ben seçtim..
 Okul kantininde satıldığını görünce aldık hemen arkadaşlarla.. Ne tatsız şeymiş öyle. Ama çocukken bayılırdık değil mi?

Bunu da kızımın hiçbir şey yemediği bir gün yapmıştım. Ama maalesef yememişti. Tarifini biliyorsunuzdur ama yine de yazayım. 1 su bardağı şeker, 1 su bardağı irmik, 1 litre süt karıştırılarak pişirilir. Koyulaşınca 1 kaşık tuzsuz tereyağı ya da margarin  içinde eritilir. Son olarak 1 paket vanilin eklenip altı kapatılır. Sunumu size kalmış. Ben bir kısmını prenses tacında sundum. Üstündeki çilek sosu ise komşumun yarıyıl tatilinde Mersin'den getirip bize de verdiği tamamen organik çileklerden yapıldı..

6 yorum:

  1. Ne güzel işler yapmışsın öyle ,ellerine sağlık,hırkayı da çok beğendim,kitap fotoğraflarını daha da beğendim,kızın da sağlıklı,mutlu nice yaşlar alsın canım,ikinizi de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım öğretmenim. Ben de saygılarımı iletiyorum size:):)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle kuzuya nice mutlu yıllara..Her günü musmutlu geçsin...Kitaplar hediyeler hepsi birbirinden güzel..Hangisine bakacağıma şaştım..Ha bu arada mumbara bende bayılırım ama dediğin gibi güvendiğim ellerden :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin icin.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin icin.

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma