23 Şubat 2015 Pazartesi

Google + Yorumlarına Çare

Merhabalar,
Blogu ilk açtığımda yayınlarıma yapılan yorumları denetleme ayarlarını aktif yaparak kontrol edebiliyordum. Böylece hiçbir yorumu kaçırmamış oluyordum. Ancak daha sonra google + yı blogda aktif hale getirdim. Böylece daha çok kişiye ulaşma fırsatım oldu ancak gelen yorumları takip edemez oldum. Bu nedenle değerli misafirlerimin yorumlarına teşekkür edemedim kimi zaman. Bu yüzden yorumları tekrar eski haline getirdim. Ancak daha önce yapılan google + yorumları blogda görünmüyor.
Yorumlarınızı silmişim gibi algılanmasın diye bu açıklamayı yapıyorum ve daha çok yorum ve değerlendirme bekliyorum siz değerli misafirlerimden..

4 yorum:

  1. Bence doğru olanı yapmışsın,ben hiç sevmiyorum o yorumlama biçimini..Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.. Saygılar hocam:)

    YanıtlaSil
  3. Bencede böyle güzel olmuş canımcım...Ama daha sık yaz bize...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma