31 Ekim 2014 Cuma

Dart Ödülü

                  Selamlar sayın okuyucularım.. Bu aralar blog dünyasında süregelen bir dart ödülü furyası var. Ben 2 değerli blogger tarafından bu ödüle layık görülmüşüm. Çok teşekkür ederim sevgili Diktim Diktim Giydim ve Gelincik Zamanı bloglarının değerli sahibeleri:):)



                 Yalnız ödülün kuralları varmış.       
                                                 1.Ödül resmini yayınlamak 
      2. Ödülü verenin linkini yayınlamak
3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak
Ben de ödül almayan arkadaşlarıma bu ödülü vermek istiyorum.. 
Aslında blog sahibi her arkadaşım bu ödüle layıktır. Büyük emek ve özveri isteyen bir iş sonuçta;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma