21 Eylül 2014 Pazar

Suumerella' dan Gelen Hediyelerim:)





Morlu Mutfak' ın düzenlediği hediyeleşme etkinliğinde Suumerella ile eşleşmiştim. Paketim geçen hafta gelmişti ama okuldan fırsat bulamadım hafta içi, ancak şimdi yazabiliyorum kusura bakma canım:)
Öncelikle hepsi el emeği göz nuru olan hediyelerin için çok teşekkür ederim. Tabii en çok kızımı da düşündüğün için.. İnsanın bunca emek verilmiş hediyeler alması ne kadar güzelmiş. Çoook mutlu oldum..
Şimdi kutumuzu elimize alalım ve açalım bakalım:)

Kızım bu ponpona bayıldı en çok;)
Güzel notun için ayrıca teşekkür ederim...
Buna tokalarını koydum.
Bu mumluk yerini aldı bile. Hep görüyordum internette ama hiç denk gelememiştim.
Bunu dekor olarak kullanacağım kızımın odasında. İğne batıracak değilim herhalde:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma