28 Eylül 2014 Pazar

Pano Yaptım

 Başlığa el nakışı pano yazacaktım ama böyle basit bir işe el nakışı demek ustalara haksızlık olur elbette.. Bu da aplike, keçe, nakış karışımı bir pano oldu. Güzel arkadaşımın kızı için bir akşamda oturup hazırladım bunu. Kumaşım "monoray saten" diye satılıyordu hobi sitesinde. yazıyı üzerine kurşun kalemle yazdım. Karbon kağıdım olsaydı daha muntazam aktarabilirdim :( Zamanla çok daha güzellerini yapabileceğimi umuyorum. Bu seferlik böyle oldu.. Beğenilerinize sunuyorum efendim..




Bu da hamarat hanımlarda gördüğüm bir fikir için başladığım projem. Hadi hayırlısı. Henüz hediyeleşme etkinliği için eşime yapacağım hediyeye başlayamadım bir türlü:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma