29 Ağustos 2014 Cuma

Tunus İşi Tutaç ve Yarım İşim




Ne zamandır yazmıyorum bloguma farkındayım.. Hiç ihmal etmek istemiyorum oysaki.. Bunun sebebi ne ola ki diye kafa yordum da ne buldum dersiniz?? İnstagram anacığım. Ona takıldım bu aralar. Öyle hemencecik çek fotoğrafı, paylaş. Bir şeyler yaz, üstelik etiketle, herkese ulaşıversin.. Ne kadar kolay değil mi? Valla bu zamanda blog yazanlara helal olsun diyorum. Bir post hazırlamak ne zahmetli iş kıyaslayınca.. Ben de bırakmayacağım blogumu inşallah. Üstelik çok yeni başlamışken;)



Bu tutacı kullanma amacıyla ördüm ama kıyamadım öylece duruyor. Çok beğendiğimden olsa gerek. El emeğim ne de olsa. Bu arada arkasına uygun bir kumaş bulunca dikivereceğim elimde. Örgümü değdirmem tavaya tencereye;);)
Tunus işi lastik var kenarlarında. Tığ ile son sırayı geçip kahve fincanını da işledim. Nasıl olmuş sizce?
Şimdi size sağlı sollu resimlerle başbaşa bırakıyorum..



Resim instagramdan
Kırlent başladım

30. yaş günü hediyem:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma