6 Ağustos 2014 Çarşamba

Mini Mini El İşlerim




Çook şükür Ramazan'ı da bayramı da gördük, bugünlere geldik..
Bu arada ufak tefek işler ile uğraştım.. Çok şey yaptım ama  ör sök ör sök derken ortaya bunlar çıktı.. 2 örgü 1 işleme:)

Acemi de sayılmam tığ işinde ama ilk amigurumi denemesi zorladı biraz. Parmaklarım ağrıdı yaa. Çok zormuş. Helal olsun amigurumici arkadaşlara. Saygıyla eğiliyorum önlerinde. Hele o tur başlarını farketmekte bayağı zorlandım. Neyse sonuçta iki amigurumi kalpcik ördüm. Ama birini kaybetti kızım.  Bir yerlerden çıkar diye düşünüyorum:)








Bu da kızımın bu sene babalar gününde yaptığı resmi kumaşa işleme projem. Bitti ama çerçeve bulup asınca resimlerim onu da. Aslında karalamalar ve helezonlardan sonra bir şeye benzeyen ilk resmi de sayılır. Şimdilerde gülen yüzler de çizmeye başladı:):)


Ve artık 11 dişi olan kızçemin benden görüp aldırdığı diş fırçası için bir fırçalık ve onun kılıfı. Bu arada 2.5 yaşına 1 ay kaldı ama hala çook eksik dişimiz var. Bakalım ne zaman tamamlanacak.


İlk hali buydu. Mumluktu aslında..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma