10 Temmuz 2014 Perşembe

İlk El Nakışı Denemem









Selamlar herkese..
Bu aralar nakışa merak saldım.. Bu yaz neredeyse her şeye el atacağım galiba:) Efendim geçenlerde polyester tabak boyadım, cam şişe boyadım ama buraya koymadım çünkü üzerinde izler kaldı hep.. Ustalaşınca iyi şeyler ortaya çıkarıp öyle yayınlarım artık:)



kayınvalidemden aldığım hatıra fincanla bir poz:)


Tığ işi işlere başladım, panç iğnesi denedim ama ipi ya da kumaşı tutturamadım,  bir de el nakışına el atayım dedim. Kitap yurdundan kitabını da sipariş ettim. Tabi kanaviçe için de büyük projelerim var ama dursunlar biraz bakalım. Hepsinin de malzemeleri fazlasıyla var elimde çok şükür. Aklıma düşsün hele hemen teçhizatı hazır ederim. Kocacım bundan pek haz etmese de:)




İnşallah ramazandan sonra da dikiş kursuna gitmeyi planlıyorum. En önemlisi de bu.. 2 senedir duruyor makinem çatıda:( Artık faaliyete geçsin istiyorum.
Neyse bu ilk el nakışı denemem. Burada makine dikişi ve zincir işi tekniklerini kullandım. (teknik bilem öğrendim:)



Yalnız kumaş inceydi o yüzden arkadan ipler görünüyor. Arka fonu siyah tutarsam belli olmuyor ama.. Şimdi bunu çerçeveletmek istiyorum ama burda ikea yok maalesef:( Başka türlü beyaz ya da ahşap görünümlü uygun fiyatlı çerçeve nasıl bulurum bilmem.. Belki birkaç şey daha yapıp toplu çerçeve alırım netten..


Hatalarımı mazur görerek değerlendirmelerinizi beklerim efendim:)


Not: 2 gündür Eda ile tuvalet eğitimine başladık. Başladık güya ama hala tutturamadık çişi.. Direniyorum ama. Bu yaz bu işi bitirmeliyim. 

2 yorum:

  1. ay harika görünüyor .Ben bildim sende gelecek var.
    izlemedeyim))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.. inşallah fırsat buldukça devam etmeye çalışacağım...

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma