25 Temmuz 2014 Cuma

30 oldum?!#

Dün doğum günümdü. Sabah google beni böyle bir sürprizle karşıladı:) Sevinmedim desem yalan olur tabiii..

30'lu yaşlar ne kadar uzaktı bana. Çocukken hep 18'imi beklerdim. Sanki bir günde sihirli bir el değecek hayatıma ve bütün sıkıntılarımı bitiriverecekmiş gibi gelirdi.. 18 yaşımda daha özgür olacağım derdim hep.. Olmadı tabii ki. Gece yarılarına kadar sokaklarda sabahlamadım, kafama estiği gibi hareket edemedim, annemden izinsiz çarşıya bile çıkamadım.. O yaşların asiliğiyle hep 18 yaşıma geleyim görürsünüz o zaman derdim her müdahalede...

Şimdi mi?? Kızımın geleceği için endişeleniyorum.. Ya üzerlerse onu, kötü insanlarla karşılaşırsa, ağlarsa diye şimdiden düşünüyorum.. Annem haklıymış diyorum. "Anne olunca anlarsın" derdi her anne gibi..

Yine de 18'li 20'li yaşlar hayatın en güzel dönemidir bana göre. Hata yapma lüksü var bir kere.. "Gençlik işte" der geçerler:)  Enerjinin, hayallerin, cesaretin  doruklarında yaşanır bu yaşlarda..

Artık 30 yaşındayım. Mutlu bir evliliğim, güzeller güzeli bir kızım, sevdiğim bir işim, yeni ama zamanla büyüyüp güzelleşecek blogum, dostlarım, akrabalarım, sıcacık bir evim var.. Daha ne olsun.. Hele ki küçük şeylerden bile mutlu olan bir kalbim var.. Dünya bana güzel, değil mi??

Not: Bugün evmanyadan aldığım cicilerim gelecek. Küçük şeylerden kastım odur;);) Neler mi? O da bir sonraki postun konusu oluversin artık...
İnstagram hesabıma da beklerim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma