14 Haziran 2014 Cumartesi

Yine English Home Paketi Süsledim

Anneler gününde kayınvalideme verdiğim hediye için English Home paketi süslemiştim. Buraya tık..

Yarın da bir arkadaşımın oğlunun doğum günü partisine davetliyiz kızımla.. Elimdeki keçeleri değerlendirmek adına yine bir paket süsledim. Sonuçta hediyeleri hazır aldım, bari paketinde emeğim olsun dedim. Umarım beğenirsiniz..



 Malzemelerimiz; keçe, silikon tabancası, makas ve biraz hayal gücü:):)




Yalnız harflerimin çok düzgün olmadığının farkındayım.. Bunun başka bir yolunu bilen varsa söylesin lütfen. Benim sizzix makinem yok sonuçta:):)

2 yorum:

  1. bu çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ayrıca çok yaratıcı, ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma