8 Haziran 2014 Pazar

Mmmm Trufffffffff....





Merhabalar..
Geçenlerde arkadaş soframda yaptığım ve beğeni alan trufflarımın tarifiyle geldim..
Aslına bakarsanız ölçülü bir tarif değil. Sonuçta elimizdeki malzemeleri değerlendirmek adına yapıyoruz.

Malzemeler:
Artan kek parçaları ya da hazır pandispanya ( Ben artan keklerimi buzluğa atıyorum)
Krema ya da bitter çikolata ya da her ikisi birden
Süt (eğer kıvamı koyu olursa yumuşatmak için)
Fındık, fıstık, ceviz, kuru kayısı, kuru erik, yaban mersini vs. evinizde ne varsa:)

Bulamak için :
Hindistan cevizi, çekilmiş antep fıstığı,ceviz vs. renkli süsleme şekerleri,kakao


Bütün malzemeleri karıştırıp yuvarlanacak kıvamdan biraz daha sulu bir hale getiriyoruz. Sonra buzdolabında bir süre bekletiyoruz. Burada biraz sertleşip şekil verilecek kıvama geliyor. Çok sert olursa sütle yumuşatıyoruz. Sonrası malum. Yuvarlayıp herhangi malzemeye buluyoruz. Hem çok kolay hem de şık ve lezzetli bir ikramlığımız oluyor arkadaşlar..

4 yorum:

  1. ooo enfes görünüyor ben çok severim

    YanıtlaSil
  2. şahane,
    seni güliz'in mim'inden buldum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hımmmm çok güzel olmuş..ellerine sağlık..ayrıca seni mimledim canım..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma