11 Haziran 2014 Çarşamba

Mimlendim - 2

Rüya gibi bir evi olan, sürekli takipte olduğum blog arkadaşım  Güliz'in Dünyası mimlemiş beni.. Üstelik bu onun ilk mimi imiş.. Benimse 2. Bu mim işi hoşuma gidiyor.. Birbirimizi tanıyor ve tanıtıyoruz böylece..
Şimdi "mor mim" sorularını cevaplayalım bakalım..


 1) En çok sevdiğin yönün nedir? 

Bu iyi mi bilmiyorum ama hayatımı çok kolaylaştırıyor.. Umursamaz mı deyim rahat mı deyim artık. Kafama hiçbir şeyi takmıyorum..

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ağlamışlığım vardır.

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı.
Ama sadece insanları değiştirebileceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
1-İnsanların kalplerine merhamet verilmesini
2-Çocuklara daha çok değer verilmesini 
3-Hastalıkların yok olmasını dilerdim.

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize 
girdin mi?
Hayır..

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Düğün günümde kuaförden çıktım.. Damat karşımda ben de gelinliği giymişim. Ona doğru giderken ayağım takıldı tökezledim:) Neyseki düşmedim. Hala hatırlar güleriz. Güya onu görünce heyecandan yürüyememişim falan:)

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş 
ya da sevgili seçseydin,
kimi seçerdin?
Bu soruya cevap vermeme hakkım var mı:)

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Ezgi Mola

8) Sen hiç halka açık bir alanda 
kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Sanırım hayır.

9) Superman mi? - Batman mi?
Superman

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka birşey zannederdik.
Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin 
var mıydı?
Ben ıspanakla pazıyı, kirazla vişneyi ayırt edemezdim :)

13) Hayatın anlamı nedir?
Çocuklar..

Eveet  cevaplar bu kadar ben de 3 arkadaşımı mimliyorum. Cevaplarlarsa sevinirim..


2 yorum:

  1. Güneşülkesinden özelikle hakkımdaki güzel yorumun için çok tşk. ederim..cevaplar süper canım..Özeliklede damadı görünce çok heyecan yapmışsın..aşk böyle bişi işte :))

    YanıtlaSil
  2. mim çok samimi olmuş:) .. blogunuzu da yaşam notları sayesinde buldum izlemedeyim bana da beklerim .. sevgiler.
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma