12 Haziran 2014 Perşembe

Meraklı Miniğim Eda



Biz Şubat 2014' den beri Meraklı Minik dergisine aboneyiz. Dergi 3 yaş üstü okul öncesi çocuklara hitap ediyor. O yüzden şimdilik arşiv oluşturuyorum kızım için. Ama çok basit eşleştirme kartları veya yaşına uygun oyunlar olunca yapıyoruz beraber. Bu ayki derginin konusu ise ayçiçekleri. Biz de kızımla Ayçiçeği çantası yaptık. Beraber eğlenmek, öğrenmek, vakit geçirmek için tavsiye ediyorum dergiyi. 3-6 yaş arası çocuğunuz varsa öneririm mutlaka. Yaptığımız diğer etkinlikleri de zaman zaman eklemeyi düşünüyorum. Hem dergiyi tanıtım amaçlı olur hem de kızım için birer hatıra olur...
Yalnız kızçem çantanın sapını kafasından geçirmeye çalışınca koptu:):) Üstündeki çiçeği de bugün annesinin okulunda sınıf kapısından söktürdü:)

3 yorum:

  1. Ben öncelikle o tombik elleri yeri yerim.Ne güzel yapmışsınız..Becerikli kız, annesinin kızı..Meraklı minik dergisi çok güzel , dolu bir çocuk dergisi..ne iyi yapmışsınız abone olmakla, bizde alırız her ay ama hiç abone olmak aklımıza gelmedi..Kuzucuğunla mutlu huzurlu günler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim güzel sözlerin için. Abone olmanı öneririm. Sanırım 2 sayı bedavaya geliyordu. Hem güzel bir de saklama kutusu gönderiyorlar ev şeklinde..

      Sil
  2. canı sağolsun yaaaa,o minik elleri lokma lokma yesem miiiii :)
    maşallah yaaa,Allah bağışlasın
    çanta çok hoşmuş,sevdim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma