18 Haziran 2014 Çarşamba

Keçe Baykuş Saç Bandı Ve Biraz Alışveriş


Keçeden çok şirin üç baykuş yaptım. Ne zamandır duruyolardı öylece. Ne yapsam nereye kondursam bilemedim. Eda'nın odasına pano yapmayı, yastık süslemeyi, tişörte aplike yapmayı falan düşündüm durdum.

 Sonunda birini saç bandına diktim. Sahibi hazır bile. Arkadaşımın güzel kızı A.D. ye hediye edeceğim. İnşallah beğenirler anne-kız. Yarın vereceğim bakalım..
Diğer baykuşlar için de aynı projeyi uygulamayı düşünüyorum. Bu sefer kızım için:)



Bu arada dün köyden şehre indik:) Malum küçük bir yerde yaşayıp merkeze sayılı zamanlarda gitme durumu olunca gördüğüm herşeye uzuuun uzuun bakıp çoğunu da alma gibi bir eğilimim oluyor. Bir daha ne zaman geleceğim ki şunu da alayım lazım olur, bunu da alayım hatrı kalır sendromu yaşıyorum:) Bu durumdan da sürekli şikayet eden bir eşim var ki dostlar başınaa;) (ee haklı ama adam)

Bunlar da English Home ganimetlerim...





Kokulu keseciklerim

Mutfak için askı ve peçeteler. Henüz yerine karar veremedim.

Notebook çantası aslında ama ben kitaplarım için kullanacağım.

Bunun deseni çok tatlı. Bilgisayar çantası..

Bu takılara bayıldım.. English Home değil tabiiki:)

2 yorum:

  1. Saç bandı harika olmuş..Englısh home diyecek sözüm zaten yok, o kadar güzeller :)) güle güle güzel günlerde..

    YanıtlaSil
  2. Baykuş çok sevimli..
    Diğer ürünlere de bayıldım

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma