1 Haziran 2014 Pazar

Damla Çikolatalı Kurabiye ve Yeni Fotoğraf Makinem

Yeni başladığım tığ işini de araya sıkıştırdım görüyorsunuz..
Bu kurabiyeleri yiyince içimden şöyle dedim.. "Mmmm işte kurabiye bu..."  İçindeki nişastadan dolayı ağızda dağılan enfes bir tat.. Ben bayıldım. Yine okuldaki bir arkadaştan almıştım tarifi..
Deneyin bayılacaksınız buna:):)




Damla Çikolatalı Kurabiye
Malzemeler
1 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (Beyazını çırpıp yüzüne sürüyoruz. Cilalanmış gibi oluyor:):)
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı şeker
1 çay kaşığı neskafe
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Un
Damla çikolata

Gerisini biliyorsunuz zaten. 180 derecede pişirip yiyeceğiz:):) Yalnız ben biraz fazla tutmuşum kızardılar biraz...



Fotoğraf kompozisyonu yapmaya çalıştım naçizane;)


Bu fotoğrafları yeni makinemle çektim.. Öğrendikçe daha güzel kareler yakalarım inşallah.. Şimdilik otomatik modda çalışıyorum...
Makinem bu merak edenler için..Çok övülüyordu fotoğraf forumlarında. Hatta efsane gibi bir şey:)

6 yorum:

  1. Kurabiyelere bayıldım yıldız yıldız :) Ellerine sağlık ...★ ★ ★

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler enfes görünüyor, yeni makineninizi de güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyede , makine da süper canım..güle güle kullan..Bende istiyorum makine, ama daha marka belirlemedim..Sen memnun kalırsan bende alırım..sen bir dene bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlarını tam yapamıyorum ama bu haliyle de memnunum... Teşekkür ederim uğradığın için;)

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma