7 Haziran 2014 Cumartesi

Blog Kardeşim Yaşam Notları


Sevgili Nebihan Akça'nın düzenlediği blog kardeşliği etkinliğinde" Yaşam Notları" blogunun sahibesi Aynur hanımla eşleştim. Kendisini şöyle tanıtıyor Aynur Hanım:


"evli,mutlu cocuklu... Hoby,sanat,giyim,muzik,kitab,moda,yemek,gezmek ve daha bir suru kucuk ama beni mutlu eden aktiviteler hayatimin taaaaam ortasinda. Eshim ve kizimdan sonra"

Bense onun için şunları söylemek isterim..
Öncelikle Azerbaycan'da yaşıyor Aynur Hanım. Ve blogunda da bu dilde yazıyor tabiiki. Bunu çok seviyorum..
Blogunda hayatına dair birçok şeyi paylaşıyor. Benim gibi yeni bir blogger. Onu ziyaret etmenizi şiddetle öneririm... Bu arada bloguna girdiğinizde birbirinden güzel şarkılarla karşılıyor sizi sevgili blog kardeşim:):)
İşte paylaşımlarından beğendiğim bazıları:




4 yorum:

  1. Ay canım ne güzel olmuş. Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. evet cok guizel. ben de bior etkinlik duzenledim katilmak isterseniz yasamnotlari20.blogspot.com buyurun

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma