25 Mayıs 2014 Pazar

Mimlenmişim:)






Sevgili meslektaşım Pembe Makaram blogunun sahibesi beni mimlemiş...İlk mimini bana yolladığın teşekkür ederim canım.

Bakalım neler yazacağım:)


1) Telefonun nerede?     Mutfakta
  
2) Partnerin? Güvendiğim 

3) Saçların? Kestirmem gerekiyor

4) Annen? Bir küs bir barışık

5) Baban? Otorite

6) En sevdiğin eşya? Yeni aldığım fotoğraf makinem

7) En son gördüğün rüya? Karmakarışık

8) Hayalindeki araba? Sarı vosvos

9) İçinde bulunduğun oda? Temizlik istiyor

10) Korkun? Kızımın canı yanmasın

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun? Evde çalışarak çocuklarına bakan bir anne

12) Sen ne değilsin? Cimri değilim

13) En son yaptigin sey? Kahvaltıya poğaça yaptım. (Birazdan yayınlayacağım:)

14) Uzerinde ne var? Günlük ev giysisi

15) Senin hayatin? Çoook şükürr bu günümüze

16)Moralin?  İyiii

17) Su an ne dusunuyorsun? Kalkıp evle ilgilenmem gerektiğini

18) Senin bilgisayarın? Eskidi artık

19) Bira? Tatmadım tatmam

20) Aşk? Evim, eşim, kızım




Evet ben de çok değer verdiğim takipçilerimden ve tesadüfen meslektaşlarım olan 2 bloga yolluyorum bu mimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma