19 Mayıs 2014 Pazartesi

Keçeden Kravat ve Alt Tarafı Bir Börek





Merhabalar,aslında bir şeyler paylaşmaya pek de elim gitmiyor ama hayat tüm hızıyla devam ediyor işte.. Okulda derslerimiz devam ediyor, misafirlerimiz gelip gidiyorlar, hayata dair planlar yapıyoruz vs.. Onlar için ise gelecek ne kadar karanlıktır kimbilir..
Yarın müdür beyle konuşup okul çapında bir yardım kampanyası düzenlemeyi teklif edeceğim..
 Ne kadar birlik olursak o kadar büyük ve etkili olur yardımlarımız..
Peki acılarını dindirebilir miyiz:(
 Ne yazık  ki :(:(




Okuldan bir arkadaşımın oğlunun diş buğdayı varmış. Ben de amatör bir ruhla hemen atlayıverdim tabii... O zaman badisini ben süsleyeyeyim keçeden dedim ama bendeki keçe çok ince olduğu için iki kat çalışmam gerekecekti ve iki kat keçe de güzel durmazdı tabii ki... Hemen bloglar arasında dolaşmaya çıktım Sevgili Eylül Bahçesinin emeksensin dükkanındaki şu kravatı keşfettim... Hemen oturup ölçtüm biçtim diktim ve bir benzerini yapmaya çalıştım... Ben beğendim ne de olsa el emeğim inşallah sizler de beğenirsiniz:):)

Eylül Bahçesinden
güneş ülkesinden:)

Fiyonku nereye konduracağımı bilemedim. Öylece pakete koydum.. Sahibi beğensin artık:)









Dün misafirlerim vardı.. .Hep görüştüğüm ama uzun zamandır oturup sohbet edemediğim arkadaşlarımı ağırladım.. Onlar için baklavalık yufkadan börek yaptım. Sofranın da resmini çektim ama onu sonra yayınlarım inşallah.. Böreğin tarifini vermeyeceğim. Bildiğiniz gibi yağ, süt,yumurta beyazından sos yapıp aralarına sürüyor ve rulo şeklinde sarıyoruz.. Sadece baklavalık yufkayı önermek için yayınlıyorum. Ben artık böreklerimi hep baklavalık yufka ile yapıyorum... Hem diğer türlü yufkaları yırtmadan açabilme becerim olmadığından hem de böyle çok daha lezzetli çıtır çıtır bir börek olduğundan..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma