5 Mayıs 2014 Pazartesi

English Home alışverişim

Geçenlerde English Home' un indirimini duyunca hemen sitesinden birkaç parça bir şeyler aldım. Mutfak için önlük, runner, ekmeklik ve peçete takımını, kızım için çarşaf ve yastık kılıfı bir de çift kişilik çarşaf aldım.. English Home hep uğradığım ama eli boş çıktığım bir yerdi.. Aslında çok uygun fiyatlı ürünler de var ama nedense ilk alışverişim böyle oldu bakalım.. Aman son olmasınn...


                                                           

                                                             Çok sevdim bu güllü takımı...







Bir de bu güzellikler geldi. Sürpriz oldu bana.. Ben bunlarla anneler günü için ne güzel şeyler yaparım:):)

10 yorum:

  1. çok güzeller.. iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) hoşgeldiniz..

      Sil
  2. Çok güzeller canım..Englısh home olmasa ner olurdu bilmem:) Güle güle güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  3. çoook tşk ederim.. ama ben senin evine bayılıyorum... pamuk şekeri gibi... huzurun eksik olmasın:):)

    YanıtlaSil
  4. Yeni cicilerinizi güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook tşk ederim... ziyaretiniz için de:):)

      Sil
  5. Cok guzel gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle blog hayirli olsun ve harika seçimler iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma