11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü Kahvaltısı ve Hediye Paketi Süsleme

Öncelikle bütüüüüün anne ve anne adaylarımızın, yüreğinde çocuk sevgisi ve özlemi taşıyan, evlat sahibi değil gerçekten "anne" olabilen, bu mertebeyi hak edebilen herkesiiiin anneler gününü kutluyorum..
Annelik zor zanaat amma velakin dünyanın en özel en güzel işidir.. 7 gün 24 saat ayakta, uyanık, tetikte olmalısın.. Canından bir parça yaratılmış ve sana emanet edilmiş. Daha ne olsun. Daha ne kadar yüceltilebilir bir insanoğlu...
 Rabbime şükürler olsun ki ben de bir anneyim.. Ne mutlu ki analığa layık görülmüşüm...

Bu kadar duygusallık yeter diyorum ve bizden haberlere geçiyorum.. Ben annemden uzağım. Farklı şehirlerdeyiz o yüzden onu bu sabah ağırlayamadım soframda ama ikinci annem saydığım dünyalar tatlısı kayınvalidemi ve kayınpederimi davet ettim.. Sağolsun geldiler, yedik içtik çok şükür..

İşte soframdan kareler...







Bu da geçenlerde bahsettiğim English Home'dan gelen hediye paketim. Ben onunla neler yaparım demiştim ya... İşte acemice de olsa alladım pulladım, güzel bir hediye paketi yaptım.. Yorumlarınız beni cesaretlendirecektir:):)
 İlk aşama...


 Ön yüzü.....

 Arka yüzü....



 Hatalarım çok oldu... Bir kere tükenmez kalemle keçeleri çizdiğim için kenarlarda izi kaldı. Kurşun kalem bulamadım evde o ara... Bir daha yapmam:):)


 Bunlar da elticiklerime:):) Ben büyük olduğum için bana düşer dedim:)



Bu da benim anneler günü hediyem.. Anne olma sebebim.. Ömrüm, hayatım, kelebeğim Eda'mmmmm...

4 yorum:

  1. ne güzel bir gün olmuş, anneler gününüz kutlu olsun. kuşlu paket şahane görünüyor elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bir üstaddan bunları duymak ne güzel:):) çook tşk ederim...

    YanıtlaSil
  3. Hediye paketinde, sofrada muhteşem..Anneler günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma