20 Nisan 2014 Pazar

Reçelli Kurabiyelerim

Merhabalar...
Bugün yine Eda'mın kurabiye krizi tuttu.. Doğum gününden beri aklına geldikçe kurabiye istiyor.. Doğal olarak biz de alıyoruz kalıplarımızı oturuyoruz kurabiye hamurunun başına. Oyun hamuruyla oynamasındansa kurabiye hamuruyla oynaması daha çok hoşuma gidiyor. Üstelik yaptığı şekilleri pişirip yiyebiliyor da:):) Ama ne yazık ki onların fotoğrafını çekmeyi unuttum. Başka sefere artık. Daha çoook kurabiye yaparız biz..
Kurabiye tarifi ararken Cahide Sultan'ın bloguna uğramadan olmaz dedim ve ondan alıntı bir tarifle yaptım kurabiyelerimi. Ama biz de portakal marmeladı yoktu onun yerine böğürtlen reçeli koydum.. O da çok yakıştı. Ama portakalı tercih ederim:)


Malzemeler
  • 125 gr. tereyağı (ben margarin kullandım)
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 adet yumurta
  • 1 su bardağı tam buğday unu
  • 2.5 su bardağı normal un
  • yarım paket kabartma tozu (1 paket kullandım)
  • 1 paket Vanilya



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma