27 Nisan 2014 Pazar

Porsiyonluk Türk Kahvesi

Selamlar dostlarım,
Nette dolaşırken sevgili Tatesal' in blogunda gördüm fincanda kahveyi. Hemen deneyip sizlerle paylaşmak istedim..

İşte bu da benim fincanım.. Ağız kısmında ufak bir kırık var.. Yani riske atabileceğim bir fincan seçtim. Ama neyseki çatlama kırılma olmadı..

Gelelim sonuca.. Tadını beğendim ama eğer köpüğü hemen kaçmayan bir kahve istiyorsanız bildiğiniz gibi cezvede pişirin derim.. Tek başıma da olsam kahvemi bol köpüklü isterim. Fincan soğuyana kadar köpüğü gidiyor.. Yani bana göre değil.  Bu arada fincan çok ısınıyor ben elimi yaktım siz yakmayın:)

8 yorum:

  1. Süper görünüyor. Elinize sağlık :) Güzel bir tarif kahvenin her çeşidini Çok severim. Afiyet olsun. Bloğunuza Üye olmaya Çalıştım ama başarılı olamadım. Daha sonra yeniden deneyeceğim tanıştığımıza sevindim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hoş geldiniz bloguma... ben de sizin tarzınızı çok beğeniyorum... :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunu izlemeye aldim. Ben de yeni bloggerim. Seni de beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Canım beğenip denemene çok sevindim,afiyet olsun...kahveyi bende bol köpüklü severim,görüşmek üzere sevgilerimle...Ayarlardan yorum ayarlarından kelime doğrulamasını kaldırırsan daha çok yorum alırsın naçizane söylemek istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim yardımınzı için.. ben bilmiyordum onun ne işe yaradığını.. şimdi değiştirdim..:):)

      Sil
  5. hep merak etmişimdir ellerini yakmadan nasıl içiyorlar diye :D demekki içilmiyormuş çok güzel anlatmışsın sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma