13 Nisan 2014 Pazar

Motif motif battaniye

Merhabalar... İlk postumu yazmanın heyecanını yaşıyorum.:)
Tembelliğimden fırsat bulup da yeni şeyler üretmeye başlayana kadar eskilerle idare edeceğiz artık...
Şimdi paylaşacağım battaniyeyi abimin kızı için örmüş hatta 10 marifette paylaşmıştım zamanında..
Battaniyenin modeli çok basit.. Tam 400 motif yapıp, arkasına terzide astar diktirdim.. Küçük çiçeklerle de süsleyip yeğenime yolladım.. Abimin eşinin dediğine göre beğenen çok olmuş.. Ellerime sağlık o zaman:):)





















3 yorum:

  1. çok güzel olmuş. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim... hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  3. renkleri de kendi de çok güzel..ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma