15 Nisan 2014 Salı

Film önerisi

Merhabalar..
Sizlere çok beğendiğim tekrar tekrar izlemekten bıkmadığım bir film önermek istiyorum. Filmde  Aamir Khan imzası var. Sanırım diğer filmlerini de izleyeceğim. Oyunculuğunun yanı sıra filmlerinin konuları çok ilgimi çekiyor..

Filmin adı "3 Idiots". Çok değer verdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine izledim filmi.. Tek kelimeyle bayıldım. Dostluk, aşk, cesaret, yetenek, zeka, eğlence... Bir üniversitede geçen düzene, disiplin adı altındaki hükmetme çabasına başkaldırıyı görüyoruz filmde.. Bilgiyi kullanmadan sadece beynimize depolamanın anlamsız olduğunu bir kez daha anlıyoruz..
Ama filmin sonu bizi hem şaşırtıyor, hem de mutlu ediyor.. Kelimelerle anlatılacak gibi değil. Mutlaka izleyin derim.. Ayrıca kıvrak Hint müziği eşliğindeki dansları hiç söylemedim bile:) Şarkıları hala arabamdaki teypte çalar dururum...

Müzikler harika.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma